сряда, 30 април 2014 г.

Нали няма да ме забравиш?

- Хей ти, чуваш ли ме? Нали не си ме забравило? Аз винаги се връщам при теб, когато слънцето те погали и ти му отвърнеш с цялата си прелест. И съвсем нежно пристъпвам, така деликатно те докосвам и едва посягам към теб... За да не те нараня и за да оставя диря единствено в мислите ти. Може би в сърцето ти? Ще ми позволиш ли? Инак не бих посмял. Прекалено скъпо си за мен, прекалено крехко и невинно. Не заслужаваш и частица от разрухата, която бих могъл да ти причиня. Затова съвсем лекичко ще ти нашепна, за да си спомниш за мен. Нали не си ме забравило? Надявам се, че не си. Изминала е само една година. И слънцето е все така ярко. И моята привързаност също. И мечтите ми! Смели и волни, но съвсем прецизни. Ти просто имай вяра. Нали имаш? Не я губи, защото е безценна. Но не бива да прекаляваш. За да не се самозабравиш, недей. Осъзнавам напълно, че си цвете омайно, но не бъди нарцистично, недей. Не ти приляга. Бъди себе си и аз все така ще се завръщам при теб. За да отпивам от бялата ти нежност, за да преливам в изящния ти силует и да потъвам в безкрайната жизненост. Благодаря ти! Обещавам да се завърна. Когато слънцето отново разпали жарта си и ти смело разкриеш света си пред него. И ще ти подаря себе си за сетен път. Ще очаквам този миг. Нали няма да ме забравиш?
- Никога, не бих могло... Нали ще си спомняш?


























Моят април...

29 коментара:

  1. Прекрасна снимка, Гери! Пожелавам ти още по-прекрасен май! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате, дано! Дано слънцето зарадва скоро всички ни... И нека и твоят май да е прекрасен. ;)
      Усмихнати прегръдки!

      Изтриване
  2. Герчо, което си заслужава, се помни!
    Хубави празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се, Марте. :) Желая ти само хубави спомени да остават в мислите ти.
      Хубави празници и на теб и прекрасни пътувания из света ти желая!

      Изтриване
  3. Слънчево момиче, къде ме отведе ти? Почувствах се като в приказка за един кратък миг, на едно спокойно, нежно, вълшебно и леко навяващо носталгия място, където вече съм била :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би в моя свят, Танче... :)
      Радвам се, че ти харесва. Прегръдки!

      Изтриване
  4. Хубаво е, обичам такива есета, близки са ми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам дали е точно есе, Поли, но се радвам, че одобряваш. ;)

      Изтриване
  5. Прекрасно е Гери :) Топъл, слънчев и вълнуващ Май ти желая :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасен април, нека е приказен и май! Приятни почивни дни, Гери!

    ОтговорИзтриване
  7. Доброто, красивото, усмивката, тол=плината - това са неща, които никога не се забравят, Гери, те остават завинаги в сърцето! Желая ти още по-прекрасни вълнения през месеците оттук-нататък!
    Приятна и слънчева почивка ти пожелавам! Аз събирам багажа и изчезвам да гоня вятъра :))
    До скоро! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, прекрасно, нежно и ласкаво! Танц на мечтателна душа ...
    Винаги светлина да е около теб :)
    Сърдечни поздрави! И усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, Мими, Албенче, благодаря ви! Прекрасна пролет желая и на вас!

      П.П. Миме, да се похвалиш после къде си скитала. ;)

      Изтриване
  9. Нежен кадър, като теб самата! Ти си глътка свеж въздух и нежна мелодия за душата, Гери!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А ти си вяра в доброто, Дани! Силно те прегръщам и ти благодаря от все сърце! :)

      Изтриване
  10. Няма, няма как да се забравя....Страхотни кадри си уловила, Гери, а и монологът ми допада, време е да стане диалог, какво ще кажеш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна! :) Само да ми подскажеш какво имаш предвид, Игличе? :)
      Прегръдки!

      Изтриване
  11. Страхотен кадър, Гери. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Красиво, вълнуващо, нежно - един прекрасен април...
    Голяма прегръдка за теб, Гери, с пожелания за приказно вълшебен май!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, Дианка, благодаря ви сърдечно, момичета!
      Изпращам ви много усмивки и ви желая хубави празници. :)

      Изтриване
  13. Честит Имен Ден, Гери! Да си здрава, усмихната, много щастлива и все така нежно момиче! Душата ти е струна! Хубав Празник! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, благодаря ти за прекрасните пожелания, всичко добро и на теб! Прегръдки и усмихнат ден! :)

      Изтриване
  14. Мила Гери, честит имен ден! Много усмивки и обич! Прегръдки и весел празник :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря! Да ти се връщат хубавите пожелания!
      Усмихнати прегръдки. :)

      Изтриване