четвъртък, 31 юли 2014 г.

Пътувайки

     С препълнени раници, преливащи от нужни и ненужни емоции, отново сме на път. Отброяваме поредната последна минута, вайкайки се дали няма да изпуснем влака... Бързане, лутане, финална проверка, нещо, приличащо на обуване и ключът се завърта отвън. Най-накрая потеглихме... По-скоро започнахме. Потеглянето предстои.
     Някак се добираме до тежката машина и се приютяваме под тоновете метал. Отдъхваме, стоварваме багажа и напрежението и най-накрая... потегляме.
     И пътуваме. Ти обикновено четеш книга, занимаваш се с компютъра или нежно облягаш глава на рамото ми. А аз умирам за гледката през прашния прозорец... Мога с часове да се взирам през сменящите се картини. Релси, сгради, мостове, скали, реки, дървета и безброй клони... Ожънати ниви, натежали слънчогледи и срамежливи макове, криещи руменината по бузките си.  Тук-там някое зайче ще се шмугне през миглите ми, щъркели ще прелитат през добри вести. Дори посягам към светлолюбивия приятел в опит да запазя момента.
     Обичам да пътуваме. Двамата! За да споделям през прашинките и да отпивам от твоя поглед. И когато напуснем металния брътвеж, да се отправим към милите ни хора. За да ни подарят най-топлите си прегръдки, нашепващи за отминала липса.
     И щом заговорим за приготвяне, мислите някак се свиват. Не пърхат до лудост, предусещайки близко "Довиждане". Но и сълзите топлят, понякога даже парят. За да оставят следата си, по която някога отново ще се водим. В правилната посока!
     Отново двамата, отново на път, отново към вкъщи - но другото. С усмивка, че го има, с усмивка, че ни пази, с усмивка, че има къде да го открием. До мига на поредното пътуване - към отдъхващото себе си...





Моята снимка за месец юли. С пожелание винаги да пътувате, но да се връщате към себе си!

***Същата снимка (с малки различия) намери приложение и на друго местенце. Ако сте любопитни да разберете, заповядайте ТУК. И приятно четене!


Цветен и усмихнат ден желая на всички! ッ



22 коментара:

  1. Гери, толкова сила има в думите ти...Парят, горещи и стигат до сърцето! Искрено и чувствено. Пътуването е начин да преоткриеш себе си, не просто да се приземиш до следващата дестинация. Желая ти много пътища и безкрайни хоризонти. Топли поздрави, Дани

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, колко си мила... И твоите думи как парят, да знаеш! Много ти благодаря, радвам се, че ти хареса...
    Още по-топли поздрави и от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Остави ме без думи, Гери! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Любимото ми БДЖ, но иронично казано. :) А толкова красиво да си го описала, Гери!
    И аз се заглеждам по картините, слънчогледите са ми любими, а най-нелюбимо ми е като всеки се забие в лаптопа си, таблета си, телефона си... А времето минава много по-бързо, като има някакъв разговор, но уви...
    П.П. Статията ти в другия сайт е много забавна, много хубаво пишеш и като се замисля колко е вярно и колко пъти ми се е случвало... Само да спомена, че някои не носят вафли и солети, това нищо е. Направо отварят буркана с киселите краставички, лютеницата, а други и мусаката...
    Много слънчево и лятно настроение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, ама направо ме срази... Представяш ли си някой да реши и да си сготви във влака. ;) Всичко очаквам там...
      Прекрасно лято ти желая, благодаря за подкрепата!

      Изтриване
  5. Хубаво изкарване Гери и ще чакаме снимки от другото в къщи! Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, благодаря, усмихнати прегръдки и от мен! :)

      Изтриване
  6. Гери, толкова силно написано, така докосващо сърцето... Прегръщам те и благодаря за удоволствието!

    ОтговорИзтриване
  7. Обичам словото. Особено искрено и красиво написаното. То винаги стига до сърцето. Попътен вятър, Гери и много незабравими и стоплящи моменти. Събери си слънчеви и усмихващи спомени!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, ама много ме усмихна, да знаеш! Прекрасно лято ти желая! :)

      Изтриване
  8. На влак не съм се качвала над 15 години и леко ми домъчня. Обичам го този вид пътуване и много ти завиждам за възможността да го правиш често. И точно онова БДЖ харесвам- с всичките му недостатъци. В лимузина с климатик и без натрапници всички знаем да пътуваме;) Весело, Герчо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, ами грабвай компанията и им подари по едно незабравимо приключение с влак. Пък макар и някъде наблизо. Сигурно не са се качвали малчовците?
      Още по-весело и при теб да е, Марте! А Тасос... Направо ме разби със снимките, честно!

      Изтриване
  9. Пожелавам ти запомнящи се моменти от пътуването,Гери и да се завърнеш заредена със сили,хубави емоции и стоплено от дома и близките сърце!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Росинце, благодаря за хубавите пожелания!
      Вълшебно лято, другарче, прегръщам те! :)

      Изтриване
  10. Накара ме да се усмихна Гери :) Не зная дали тези 10 изживявания ще съсипят пътуването ти (е, някои със сигурност), но определено ще бъде запомнящо се! И все някога (дори по-често) ще си спомняш за него и лекичко ще се подсмихваш :) Пожелавам ти незабравим и слънчев август, а юли съм сигурна, че е бил усмихнат и запомнящ се не само с това пътуване :) Прегръдки и много усмивки от мен Гери :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, пожелавам си винаги да те усмихвам. :) Благодаря за подкрепата!
      Усмивки и от мен с пожелания за прекрасна седмица!

      Изтриване